今日6點9起身
之後整整埋埋7點1喇 諗住仲有時間
之後走左去開電腦入埋首歌先走人喇 坐車有得聽呀嘛
之後入入入喇 搞錯!個藍芽神神地既 入入下又斷左線
搞到我最後都係入唔到歌就走
果陣已經7點搭4喇
落到去 哇 條隊冇人既 死喇 走左架車 - -
之後冇計喇 要走到勁遠搭第架車囉真係 (因為屋企樓下架車每日得一班)
架死人車又多站 人又多啵 坐到我頭暈暈真係 = =||||
=======================================
今日都係返工喇
上就冇乜野做真係 又係得個坐字
不過上就中段就開始多野做喇 未試過會有咁多野搞 哈
不過食飯之前就搞掂哂 之後下就又係咁做下坐下咁樣 無聊爆
今日又有人請食下午茶
勁多野食囉 又魚蛋 又燒賣...下略(要自己吉黎食)
我又叫左雞扒腸仔同菠蘿冰 正呀真係
========================================
放工 去左大埔中心買禮物俾呀媽
呀媽琴日生日 家姐果啲買哂禮物得我一個未買囉 勁瘀
買個個袋俾呀媽 哈
佢都好鐘意咁樣呢
媽咪生日快樂喇 ========================================
|