今朝冇人叫我起身哇 但係6點9自己彈左起身
我都唔知自己咩事 可能已經慢慢習慣左6點9呢個時間掛 
=================================
朝早又坐返272P返工 所以有足夠時間返去前食埋個早餐
叫左啲低D通粉食 好食 
呢排返工 開始慢慢多野做喇
有返啲希望唔駛再做埋咁多白痴野喇
啲人開始俾啲要靠自己既野我做 哈
自己要俾心機咁喇
今日下就我同事呀鷹又請我食下午茶呀
我又叫左餐蛋麵食囉 - -
點解咁多既食既真係 呵呵
=================================
真的很多謝你對我的好 =]
|