朝早完全聽唔到有電話響 可能訓得太好既關係 -口-
最後要呀媽起身拍拍我先知道原來已經8點2....
之後起身返工喇|||||
====================================
返工前買左個三文治加杯奶茶上去公司食..
點知上到去大把野做 = =
忙左成個上就
====================================
今日LUNCH 出左街食
今日係關生 既生日呀 所以公司約哂去飲茶
哇 .....8個人叫左成28個點心囉 - -
我食得最多野果個 仲要俾人笑我食得最多囉 ._."
====================================
之後返公司做呀做喇
聽日又要飲茶呀 大陸某間工廠既人落左黎香港 見見我地公司既人所以聽日又要落去飲茶 XD
====================================
之後下就有蛋糕食 HAHA
好多生果既蛋糕
食完之後就要去觀唐Lu 最後放工返屋企剪頭髮
勁短救命
變左傻仔咁 XD
====================================
知你辛苦 =P
我會體諒既 只係想聽你講多啲野之嘛 haha
====================================
有時候也會感寂寞
做男友的我總是太差了吧....總會令人失望....失敗
|