今日係9月8號 5個月大日子 =]
約定去睇古巨基 XD 正呢
佢有啲情節都幾感性
其實我也是每天都期待開心地過.
你寫俾我既 要做得到架 知唔知 =P
知你累極了 但不要累壞身子呀 你要精精神神咁同我講野架 @@
==============================================
或許是我覺得對你總是不怎好
帶不到怎樣的開心給你
當看到你昨天跟表姐們的神情
我才發現原來我沒能帶給你快樂.....
是我很差沒理你感受...?
不想每每都是這樣子
===============================================
星期日的 對不起
我明白的了
|