琴日悶悶地 自己走左去大埔中心周圍行下
走左去睇電腦 見到人地啲電腦又快又正
自己果部就慢到嘔 所以真係想出街睇下依家啲電腦賣幾錢同有咩配備咁樣
之後行行行 又行下吉之島 又去豐澤 又去啲電腦鋪睇
去吉之島見到部電腦唔錯 個心開始痕痕地 救命 - -"
如果要一次過俾哂我就冇錢買喇
但係吉之島果度又可以唔駛信用卡就可以供機啵 - -||||
之後睇左個價錢又唔係好貴 又幾抵玩 個MON 19寸架 好大呀真係 - -||||
好期待快啲送部電腦黎 HEHEHE
不過部電腦要自己供架 一路做野一路供機喇要 @@"
==================================================
也許不必細說 已心知
|