今日如常都返朝早返工咁做做做
原來都係無乜特別既一日黎
之後就搞笑
無啦啦收到個電話
但係佢又叫到我個名出黎
原來係果啲乜乜乜理財顧問打黎
間野叫康宏理財
之後果個女人約左我夜晚7點係大埔中心間m記傾喇
之後我都想去聽下 所以就應允左佢
===================================
之後放工喇 去到果度7點 之後佢地原來一早就黎左
之殷傾下問我有冇儲錢呀之類之類
教我理財呀呢樣那樣咁喇
不過聽落去又好似幾好咁
儲錢又有利息收咁樣 簡單講即係開個投資戶口咁樣
就好似Econ講果啲乜野錢滾錢咁樣
不過我都係諗下先喇都係 =- =
===================================
|