返工近排都返得唔錯 繼續做返自己本份 哈哈
今日好開心 關生(我公司個sales)今日俾左個好既消息我同chirsty
關生走過黎同我地兩個講 佢會將佢自己既10%佣金分俾我,chirty同王小姐 @@
每三個月一次 佢仲即時俾左個信封我 @@"
裡面入住2千蚊 """ 計埋我本身份糧 同埋下個月可能加人工既錢   
真係開心死喇 都冇見過啲咁好人既sales既(雖然我係幫佢做野)
不過2千蚊係佢份佣金既10% 咁計落佢份人工都好多下 =- ="
真係有啲期望自己日後既日子有冇可能會好似佢咁樣 -口-"
==========================================
也許是我的態度令你不知所措吧
親愛的 對不起
今天的心情也不錯 ! 你也是嗎 ? 
|