人生出來是為左甚麼???? 是其麼成為我生存的動力????
每天無無聊聊onon99的生活我己受夠了!!!!!!
日日開著部電腦玩黎玩去都係果幾個game,
聽黎聽去都係果d歌,,,我己感到十分煩悶,,,,,
夜晚訓左第2日醒返,第2日醒返再訓過,,,,,
幾時我先可以打破框框????悶,或許真是一種折磨,,,
又或者,,,我應該做些事情,但那些事情又是甚麼???
有誰可以告訴我????
我都唔知我打緊d咩...... 唯有9up啦....