唉...
部電腦廢到死 , 1日自動重開機5-10次
搞到我琴日都打唔到blog
電腦又廢 又有人玩我電話
真係好唔倨d人囉
部電腦話知佢
我買多部,挑
依家重衰
岩岩諗住傾電 點知-.-
冇電x_x
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
返補習個個人都帶nds,psp返去玩v_v
2點開始上課 ,我地多數1點30分到
個30分鍾可以係到打機v_v
正爆@@
重有幾日返學
功課都未做好-_-
星期6先慢慢做v_v(嘻嘻)
唉-_- 依家要快d做好我補習老師比我d野先得v_v
唔傾v_v
88
重有4日昨v_v
係fd留個cm比我v_v (好似打錯左) 個英文
|