今日冇咩好做....So到佐1點到就出佐去打波....天氣真係好cold...我係OK到等人等
到變水柱la...之後去佐熊貓果到打波....同一d打波都幾勁下既人比賽....我開頭入得
5球....之後都冇咩入波lu...跟住打到4點到...我地去佐m記食野....最後我5點幾就坐車
返屋企lu...係咪好無聊呢...我都唔想!!!