| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 4 日 星期五 |
| |
|
唔知點解今日成日都好唔開心,,
好想哭
尤其係聽了 吳雨霏的[分手要狠]的時候
d眼淚爆出黎咁
都唔知點解
喊又喊唔出
有冇人可以幫幫我?.?
心情好低落
好似沉船咁
今日我諗返我一生中
第一個鍾意的女仔
如果我可以早一點點表白
如今,
我就唔會係佢的後面,
睇佢同第二個人,手拉手咁出街
可能的係我同無緣啦
但係我會用我的幸福
去祝福你
希望你可以開開心心咁生活下去
ps:
以上的話
只係我想同大家分享一下
可能講出黎會舒服d啦
但係我無諗過要把e到我打的野比個個女仔睇
可能我唔想佢諗起我掛
|
|
|
|
|
{路過}的` c0mmEnt` :] pS :: 唔好唔開心吧!
|
|
|
開心這兩个字, 在我的世界從來沒有出現過. 悲傷這豕个字, 在我的世界從來沒有消失過.
|
|
|
joy119 於 2008-04-07 08:31 PM 發表:
我同你一樣.. 呢排心情唔多好" Don't be sad!!
|
|
|
我收到你ge分享-,- 攪到我好尷尬 
|
|