琴日入左班camp...去烏溪沙
入到camp之後都冇咩特別....
自由時間係到玩足球機...好鬼正.....玩到我e家隻手都仲有d痛
食完飯之後活動就開始
去4個check point搵野.....我果組差d搵唔到第1個
因為我地咩都見唔到........搞到差唔多行晒成個營地
之後先知原來我地一開始就去岩地方
只不過我地見唔到個game ge 主持=.=
第1個係玩五人四足....係中間果3個唔俾開眼
之後左同右個2個就講d野係邊....之後就汁
其實e個game好easy....因為根本見到d野放係邊
第2個game都係搵野....不過就係一個大小小ge草地到搵
搵搵下會有人用水槍射你=.=......不過如果搵到水彈...係可以還擊嫁xd
哈哈.....之後江佩穎連中四元
仲濕過我地xd....到第3個game
係個波波池到搵野....不過要用佢俾ge木頭行過去.....又係好易=.=
到左最後個game.....難到爆=.=
要係1間黑room入面搵野......入面有16樣.....但係我地搵得8樣
e個game每次只係俾1個人入去...仲要唔可以俾人用電桐照到
玩完之後...就要係你所搵到ge野入面搵d相出黎
d相就係我地班ge生活相......之後就一齊放入相簿到寫野
其實e個game都幾好......幾有意思
番到宿舍....個廁所又係臭爆.....唉.....
我玩到3點半就頂唔順訓左
但係d人仲玩緊......"曹"到我成4點幾先訓到
到5點幾.....d人冇啦啦入黎我訓間room到傾計...
我訓左1個鍾都唔知有冇
最後傾到6點先訓.....岩岩天光xd
今日最正ge係玩水彈
就係1人攞1個.....輸左果個要俾wim左果個sm
個水彈係用輸左果個=.=
哈哈....好正.....我同mani玩....佢win左..
不過個水彈係我個身到冇爆到xd
哈哈.....真好彩...不過到最後都係濕晒
食完飯之後就拼野....用班會偷偷放係自己個袋ge鑰匙扣
拼完之後就係3e喇....e個都幾有意思
番到大埔就去左sn....打番3個鍾先xd
打完之後成身都好攰.....番到屋企就係到打日記喇
我係咪好勤力呢xdxdxd
仲要打咁長wo.........哈哈.......可能因為我冇野做姐xd
|