呂呂之野望
come on
黎睇下啦
tomlui579
暱稱: 呂呂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-04
2009-04-13
2009-03-30
2009-03-18
2009-03-15
文章分類
全部 (149)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 149
留言總數: 52
今日人氣: 2
累積人氣: 1450
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


2008-08-19 分類: 未分類

 琴日入左班camp...去烏溪沙

入到camp之後都冇咩特別....

自由時間係到玩足球機...好鬼正.....玩到我e家隻手都仲有d痛

食完飯之後活動就開始

去4個check point搵野.....我果組差d搵唔到第1個

因為我地咩都見唔到........搞到差唔多行晒成個營地

之後先知原來我地一開始就去岩地方

只不過我地見唔到個game ge 主持=.=

第1個係玩五人四足....係中間果3個唔俾開眼

之後左同右個2個就講d野係邊....之後就汁

其實e個game好easy....因為根本見到d野放係邊

第2個game都係搵野....不過就係一個大小小ge草地到搵

搵搵下會有人用水槍射你=.=......不過如果搵到水彈...係可以還擊嫁xd

哈哈.....之後江佩穎連中四元

仲濕過我地xd....到第3個game

係個波波池到搵野....不過要用佢俾ge木頭行過去.....又係好易=.=

到左最後個game.....難到爆=.=

要係1間黑room入面搵野......入面有16樣.....但係我地搵得8樣

e個game每次只係俾1個人入去...仲要唔可以俾人用電桐照到

玩完之後...就要係你所搵到ge野入面搵d相出黎

d相就係我地班ge生活相......之後就一齊放入相簿到寫野

其實e個game都幾好......幾有意思

番到宿舍....個廁所又係臭爆.....唉.....

我玩到3點半就頂唔順訓左

但係d人仲玩緊......"曹"到我成4點幾先訓到

到5點幾.....d人冇啦啦入黎我訓間room到傾計...

我訓左1個鍾都唔知有冇

最後傾到6點先訓.....岩岩天光xd

今日最正ge係玩水彈

就係1人攞1個.....輸左果個要俾wim左果個sm

個水彈係用輸左果個=.=

哈哈....好正.....我同mani玩....佢win左..

不過個水彈係我個身到冇爆到xd

哈哈.....真好彩...不過到最後都係濕晒

食完飯之後就拼野....用班會偷偷放係自己個袋ge鑰匙扣

拼完之後就係3e喇....e個都幾有意思

番到大埔就去左sn....打番3個鍾先xd

打完之後成身都好攰.....番到屋企就係到打日記喇

我係咪好勤力呢xdxdxd

仲要打咁長wo.........哈哈.......可能因為我冇野做姐xd



2008 年 8 月 18 日  星期一   晴天


2008-08-18 分類: 未分類

 星期六原本冇咩野做

但係冇啦啦同左淫維去swim

2個機佬係泳池搞機xd

星期日我同左我表姐同表妹去唱k

其實都幾好玩

原本諗住去踩單車

不過算啦.......我好耐冇見佢地

所以我去左唱k.....

我e個決定其實唔錯

因為琴日曬到嘔

番到屋企之後就睇霧地異煞

其實唔係咁好睇

佢講有一班人係一個超市入面俾d怪霧圍住左........d怪就係出面等食人

其實我覺得e套戲係想講人有幾變態

有一班人為左唔住怪物攻擊....佢地就每晚搵捉一個人出去俾怪食

最後個主角同4個人坐車走佬

但係行行下冇油

佢地唔想俾怪殺

所以就叫個主角殺晒佢地之後自殺.....但係枝槍得4發

最後個主角殺晒佢地之後係到等

等左一陣.......點知有軍隊黎救佢地

真係好正......e套怪片最好ge地方我諗都係有一個你估唔到ge結局



2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


2008-08-15 分類: 未分類

 星期三去左小學老師屋企

其實去到冇咩野做....係打啤牌

行行下panpan捉住我同我講左幾句咁

我o左.....點解佢會同我傾嫁=.=

我似d會俾老師捉住黎傾計ge人咩xd

好彩都係傾下計姐......

之後就番大埔食野........19個人食pizza hut=.=

勁呀......不過都係食左919

係pizza hut黎講...已經算係平

之後去食糖水......我因為冇$$...所以去睇tv

睇中國女排對古巴

真係好精彩....

之後就番屋企喇....

琴日同今日都係到打機

都算係有野做xd



2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


2008-08-13 分類: 未分類

 琴日原本諗住踩單車

但係去唔成.....之後去左wingyuen屋企打牌

我好似win左2次呀......哈哈

之後就準備去howard屋企bbq

wa......佢屋企原來有1橦係冇人住ge=.=

係bbq之前玩左好耐mc killer.......我1次killer都未做過

但係d好低b ge平民成日都以為我係killer囉

我今次bbq終於都食得飽喇

不過就食得太多汽水

搞到我個胃有d唔舒服

食完就玩7級珠

好正呀xd.....

等車番屋企果陣.....我又係俾蚊針=.=

其他人最多都係1,2下

我中左6野....好high

我差唔多1點先番到屋企

攰到嘔呀.......



2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


2008-08-11 分類: 未分類

好耐冇打日記....因為佢個死人ser死左....e個係用notepad打的xd
講下e排d無聊生活先
我前幾日係咁打機
打到星期四先有得出街
果日就去左芝屋企睇mummy2
佢屋企有條爆長走廊
睇完mummy之後....玩左陣飛行棋
好正....我地個飛行棋王...howard...
佢玩安全駕駛xd
之後就睇超低能特工隊
好搞笑
睇完之後就走lu
我地發現左原來芝部電腦到有d好可怕ge野xd
到左星期五....去睇mummy
mummy其實都幾好睇...d特技整得好靚
但係佢d語言好有問題
點解一個古代ge中國人識講英文
仲有...佢係到念咒語果陣....竟然係用英文!!!
不過整體黎講都幾好睇....幾搞笑
睇完就去左wingyuen屋企打牌
我win左1次....好開心xd
之後番屋企....
番左屋企一陣...我落左街還錢
唉.....如果係咁..我早知唔提佢...我借左佢100蚊
哈哈....我邊到係d咁ge人
所以我最後都有還到
到左星期六同星期日
2日都係屋企打機
不過星期六就有出街食飯
我好耐冇試過同屋企人出街食
番到屋企之後.....我竟然走左去msn.....冇打信長....奇蹟奇蹟
到左今日......又係打機呀
不過我做多左1樣野
就係開始睇英文本野
其實本野好無聊......個主角係到做低b野
呀....我今日仲睇左死神第1集
好gag........