| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 最後一日學界 |
分類: 未分類 |
今日最後一日學界,
一早落去奕奶騏E,
唔該哂,
之後就去青衣了,
去到去左大家樂買野食,
返運動場食,
食完就開始打機,
超正,
打左成日呀,
睇左兩場4乘的,
真係好刺激,
完左就返左屋企,
返到去睇下電視玩下電腦咁,
又一日la,
睇睇下nba果陣訓左,
醒左又唔想打日記...
所以第二日先打返...
|
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 跨欄都比人屈機... |
分類: 未分類 |
今日田徑比賽,
去到運動場,
打機,
打到龜楓黎左就同佢一齊熱身,
拉邊欄果陣整親...
不幸的說,
但係都諗住應該有得鬥掛,
跑果陣都知唔掂la,
自己又4步欄,
人地就3步重好快tim...
跑完就超唔開心,
比人拋離咁遠...
上到看台劉家麟果fd都話我變面,
冇法la,
真係覺得自己跑得唔好,
睇返成績知道自己都係18秒,
同運動會一樣...
之後就好沈默咁打機,
完到lunch,
lunch就同穆瀅食,
食M記,
食完又返去再打過,
打打下見到烏俊玩衝鋒21,
有興趣起來睇,
見到佢隻手郁得超快,
隻友隻手好似機械手咁,
快到無影,
3點9就返屋企,
返到去就玩PSP同睇死神,
玩到咁上下打日記...
PS:「你」變左,
我以前識的「你」係宜家的「你」完全唔同... |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 388 | »
|