金日6點起左身唔知做左d咩去到7點幾換衫7:25去到小巴站等左震車見到雯之後同佢一斉返,之後上左禮堂睇天才表演,first係時裝表演之後係劍道之友都好悶,期間同軍曹大哥同伍長喺度傾計,我又同軍曹大哥一斉打區區,佢有一次重傷,笑死我同軍曹大哥,之後一班人喺度dance好好笑,時裝表演果時軍曹大哥同伍長喺度拍手笑死我,之後放學同雯,兒去吉野家食野,一斉搭車返去,我一返去就打機點知我細佬又話要打,唉算la比佢玩去左ma room聽歌聽聽下訓左5點幾先起身睇keroro好好笑,之後打機,打日記。hahaha
|