今日9點9起左身,睇左陣爆龍戰隊幾好睇呀,之後去左元朗學公文搞左
好耐,到左二點終於得左,返屋企去到樓下阿媽話去大家樂食下午茶餐,
上去果陣見到心朗仔果一家人,一斉食野,5點幾去左睇反斗車王,我閃!
又係一套好好睇的卡通電影,唔錯唔錯!!又去左北京樓食飯食北京填
鴨,超正,返到去屋企就睇法證烏冬大結局,tim仔周身傷好型,打日
記軍曹大哥唔好再搞破壞la!! PS:今日睇唔到陰陽大戰記呀
記軍曹大哥唔好再搞破壞la!!
PS:今日睇唔到陰陽大戰記呀
今日全日都喺屋企8點幾起左身,但係又訓返,無奈!!10點9再起身睇左陣電視,今日個BOM BOM彈珠人太空戰士同機動戰士特種命運都好好睇,到左12點幾食LUNCH,之後阿媽話要我將間房D書宣峊X泥,但係我間房超級混亂,所以搞左好LONG TIME之後睇陰陽大戰記,虎源太變左大降神,超型!!之後打機食飯打日記,日日是如此所以冇咩好打,敬請原諒!!
PS:To雯:唔好意思聽日話同你傾msn,但係我個細佬,幫我收左機sorry
PS中的PS:我個日記過左百二人LA多謝各位支持