| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
| 難忘的生日 |
分類: 未分類 |
今日生日LA,
一早出左去,
9點半喺小巴站等雯同浩,
9點9出左去KF搵兒,
諗住睇戲,
但係比我見到第一次見的一個位都冇,
我地就去左吉野家食野,
兒話去唱K咁我地就改行程去唱K,
好好玩,
我地4個每人扮一個人唱死性不改,
最後果隻歌成班人HIGH曬玩人浪,
唱完就搭MTR出西9玩,
喺度溜冰,
原來佢地個個都唔會溜,
我就教佢地溜,
兒同雯就要我喺佢地前面有咩事就捉住我,
但係佢地捉住我我又唔仆低喎,
叻仔!
之後浩同雯都溜到LA,
但係兒就,唉!要我喺佢前面唔係佢就會仆低,
我都救左雯同兒好幾百次,
佢地真係要多謝我LA,
唔係就成褲冰LA,
4點半走,
上左去奇趣天地玩,
霖叫我同佢賽車,
佢勝得我兩次,
但係我就同佢玩左十幾次,
走LA,
兒同霖搭地鐵,
我,浩,雯就搭238X,
返到屋企就玩PS,
好玩,
再去左TW食野,
返到去澡涼,打日記,
就訓LA。
PS:多謝你地比左個難忘的生日我。
|
2006 年 8 月 5 日 星期六  |
| 2006-08-05 |
分類: 未分類 |
今日要早起身返英文班,
返到去作文,
作完上去,
放學去左同個小學同學,老師食飯,
個個都好高,
之後成班人玩軒個PSP,
3點半就走LA,
佢地話去睇戲,
但係我要去學公文,
所以我走左,
去左元朗學,
終於升班LA,
好開心呀,
學完就去左同霍太食飯,
同AMY一路食一路玩,
開心,
食完就返左屋企,
睇千機變2,
睇完同浩,雯傾完計就訓LA。
PS:依個日記係86打的。 |
« | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | ... | 388 | »
|