今日要返學校上英文班,
雖然唔係好想去,
但係都要去無奈,
返到去好多日企喺校門,
原來班人唔知去邊個課室,
上到去,
個個比人鬧,
但係之後發行果呀sir好nice,
又係kcm畢業,
重有最重要的係佢話會比小息我地,正呀,
放學就返屋企,
之後都冇咩事發la,
又係開心的一日。
PS:比人放飛機,好彩冇咩人受傷,希望唔會再比人夜飛機LA。
今日起身睇左陣電視就出左去公文,
學完去左club同契媽佢地飲茶,
之後佢地話去我屋企開(木台),
返到去就搵雯傾計,
傾左生日d野,
打左陣機,
就出左去睇陰陽大戰記,
好好睇,
打左陣PS1,
就同細佬佢地班人玩大富翁,
我就係THE WINNER,
之後就打日記,
時間真係過得好快,
7點幾就打日記,
PS:重有一個禮拜就生日LA,好開心呀!!