今日7點半起左身,8點開始返學校,等左一陣HEN哥,兒同雯一斉返左黎,之後見到一大班鬼佬同鬼婆黎在,兒重扮英文好同一個鬼佬傾計 好死我地,佢重要扮明LI野先火呀,個傻瓜鬼佬重問我同HEN哥係咪兒的男朋友,我的表情係 + ,我同兒馬上話NO!!之後個鬼佬重唔死心問我同HEN哥係咪雯個男朋友我地三個重話唔係, 到左9點幾我地先上車,去到玩野外定向,我果組比人收起一左個超唔開心 ,完左佢話唔可以去集合間ROOM之後我去左音樂室見到雯同兒喺度過左去同佢地傾計11點鐘去集合,玩左D KAI的GAME,去左食飯唔錯 3點半島走,我同兒都喺車度訓左,兒佢就趴左喺雯個大比度,個動作超似超人飛緊果樣,佢重話佢發夢飛緊,我同雯笑到O左,同兒雯到左KF就各有各走,我返屋企,佢地行街,返到黎,睇多啦A夢,打日記咁又一日LA真係快。 |