今日好似返學咁7點半起身,打比軍曹大哥叫佢起身,7點9出門口去青衣同個KAI的伍長打波打波,打到9點半返左屋佐睇左陣電視,啊ma話同姨婆,姨公,心朗仔去吉之島食野,佢地話去冒險樂園玩我就同啊ma講要返屋企睇電視同打機,第二次打爆自己個機械人大戰la xDD,之後睇左網絡英雄洛克人,好好睇呀原來炎山都有人性,為左打機冇睇KARORO,唔知LI集講咩呢,如果有人知要話我知嫁!!之後打日記。日日都係一樣冇咩好打,所以有時要講D廢話,敬請原諒SORRY
PS:今日係領袖訓練計劃第一,二組(有一組係雯,兒,偉,DEN)實習,聽日到我LA唔知點好HELP下我LA THX |