| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 好心!? |
分類: 未分類 |
今日9點幾比呀媽搞醒左,
訓唔返就起身,
睇左陣電視,
就換衫出門口,
行行下見到兒同雯喺我前面,
但係佢地喺好遠,
所以我就唔追佢地LA,
返到去諗住去基地抄答案,
但係基地冇人有答案,
就去左雯果面問,
最後抄左Hebe果份,
放學就同雯,兒,浩,伯,賢一齊落KF,
我同雯,浩去送兒搭車,
走果時,
有個呀婆叫我地比錢佢,
浩同雯呆左咁企喺度,
最後有一個人比左10元佢,
(聰明的都知我同浩係唔會比錢的)
值得表揚!!
返到去又補習,
之後睇洛克人,
睇電視睇到8點幾就食飯,
再睇睇到訓。
PS:好心人係要表揚的,重有兩日。
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
| 2006-08-03 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身,
所以早左出門口,
搞到早左返去,
返到去龜詹同龍哥,
之後上左去幫JK拎返本野比浩去到,
浩未返就叫地樂比佢,
走果時我聽到有人話唔好走住,
但係我唔知邊個叫邊個所以冇理到,
原來係雯叫我,
佢叫我比d野den,
之後上堂,
霖又打比我,
上緊堂嫁大佬唔好打比我la,
呀sir話唔記得放小息比我地,
所以放12點,
放學企左喺出面好耐,
之後同雯,兒,浩一齊走,
雯同兒話要去百佳,
我,浩就同左佢地去,
佢地搞左好耐,
之後去左海濱茶居食野,
食完就去補習,
3點先返到黎,
睇左洛克人就開電腦,
玩到7點幾就食飯,
之後打機,
又同雯傾左果問題,
打日記澡涼訓覺。
PS: 面子係唔係人的一生 ,重有3日。 |
« | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | ... | 388 | »
|