今日8點起左身,
出左去長發食野,
食完就去長發果度練波,
出左一身汗好正,
我的鎚波又升左幾個level la,
好笑的係我有一球鎚左落地,
之後反彈中左沙sir,
笑死我,
本來諗住走但係呀沙話重有女仔練,
咁我同霖咪留返喺度law,
打到一點,
去左食野唔錯,
返到屋企,
呀媽話d親戚會黎,
之後我就去左澡涼,
打機,
就打日記la。
PS:好的攰一日,8月6號生日LA,重有八日炸,到時唔知會點呢,期待
今日11點幾呀媽打比我,
我先起身,
之後去左愉城接我細佬,
咩都冇食諗住買杯冷奶茶飲,
但係我個細佬唔服我有得飲佢冇,
所以打左比呀媽PROT我,
呀媽就話我地宜家都去食野LA飲咩野呀,
搞到我冇得飲,
我超唔開心,
重發脾氣唔理我細佬,
諗返起都覺得自己好KAI,
去左吉之島食野,
食玩去左冒險仔玩,
咱炊d幾張飛,
超LUCKY,
之後去睇戲,
MONSTER HOUSE,
之後返到屋企,
打日記。
PS:幸運加開心。