今日一早返左去學校練波,
返到去得一條友,
等左一又陣d人就開始係咁黎,
練練下落雨,
落落下又唔落喎,
咁我就當咩都冇發生過係咁練,
練到十點半就上左去個英文班,
今日gag勇係咁搞爛GAG,
呀sir都服左佢,
放學又去補習班,
補完返屋企,
做maths個本野,
之後開電腦,
同雯傾左陣,
討論左一d野,
出左去打邊爐,
搞到十點半先返,
睇左15/16就澡涼打日記,
之後訓覺。
PS:今日係8月2號la就黎生日la,重有4日,進入倒數階段。
今日10點起身,
要返英文班,
落到樓下就有車,Luckly
行行下見到浩,
佢又上左車,
一齊返,
返到去霖打比我,
但係我上緊堂點聽呀,
呀sir今日教左我地一句粗口,
放學等浩,雯,兒一齊返,
返到去食d野就飛左去補習,
補完去左麥當當買麥旋風食好味,
返到屋企睇keroro,
今集好好笑,
就玩nds玩到7點食飯,
8點睇電視,
之後去左呀mama度咩Q是,
返到黎就澡涼,打日記。
PS:原來今日係我的舊曆生日。YEAH