| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 25 日 星期五  |
| 大個仔LA |
分類: 未分類 |
今日10點起左身,
諗住屋企一個人都冇,
點知比呀媽嚇左一嚇,
佢話細佬佢一陣自己返屋企,
我o嘴,
之後我冇理到佢,
睇電視,
睇到12點幾食左d野,
就去左補習,
補完返左屋企,
又睇電視,
睇到6點,
就出左tw,
食元6食野,
喺門口見到區區,
食完返左屋企,
又睇電視,
睇到10點半,
就同雯傾計,
一路傾,
一路打日記。
PS:就黎返學LA,
各位要珍惜呀。
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
腐碌的中國隊  |
分類: 未分類 |
今日一早起身打左比雯,
叫佢起身,
之後睇左陣電視,
就打比浩問佢係咪打波,
佢話係喎,
咁就出左kf,
去到落大雨,
搞到濕曬,
den第一個到,
我同浩就係第二同第三,
等到個天落完,
就租左個波黎打,
打打下落大雨,
我地就去左小食亭避雨,
重還左個波tim,
之後成班人去左新都會坐,
坐到咁上下我同浩就走左la,
返到屋企,
澡左個涼,
就落左去大家樂食野,
食完就去左補習,
補完返左屋企,
做我d成個禮拜都冇做過的公文,
辛苦死,
好彩我一路做一路睇籃球賽,
中國果個王仕鵬喺最後一秒射左個腐碌的三分,
中國險勝78-77,
我見到成個人o曬,
佢真係好腐碌,
之後就睇電視,
睇完就打日記。
PS:從未見過人射d咁腐碌的三分,
真係o曬。 |
« | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | ... | 388 | »
|