威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 54
累積人氣: 4645
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


2006-08-17 分類: 未分類

今日諗住會落去打波,

但係唔願起身所以冇去,

(好彩冇叫去姐)

之後就睇電視,

睇到12點10落左街食野,

用左10分鐘就食完LA,

去左補習,

補完就毅左屋企,

傾左陣,

就睇洛克人同keroro軍曹,

睇完就玩nds,

玩到7點就去左食飯,

食完又睇電視正,

睇完就訓la。

PS:依三日我會去左旅行有咩講低,

返黎就會覆你。kekeke



2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


2006-08-16 分類: 未分類

今日10點半起身,

睇左多啦a夢同其他野,

12點半食左d野就去左補習,

返到屋企呀媽話去青衣城,

搞到5點幾就返左屋企,

媽媽話約左人開^,

我就打機,

之後同傾左陣,

佢話佢好唔開心,

我就叫佢睇一d笑話,

傾完我就食野,

之後又打機,

打左陣就打日記la,

就係咁又一日la。

PS:希望會開心返D LA。