威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 46
累積人氣: 4637
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


2006-08-12 分類: 未分類

今日係英文班的最後一日,

特別留心聽書,

最後呀sir比左佢個e-mail我地,

落kf返屋企,

返到去,

睇電視,

睇到5點就出左去吉之島買波波,

買左個nike1500ht,

唔錯,

食完就去左同媽媽d朋友食飯,

Amy都喺度,

坐左好耐,

9點幾先走,

返到黎就打日記,

之後就訓la。

PS:叫我聽日去同去溜冰,

但係又話唔知去唔要,

真係唔知佢地想點?



2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天


練波?! 分類: 未分類

今日要返英文班9點9起左身,

換衫就落左去同自己食m記,

用左8分鐘就食完,

之後去左搭車,

10點42分先上到去,

差d遲到,

上到去要做報告,

做完就放學LA,

等左一陣就走LA,

返到去就去左食野,

食完去補習,

補完返左學校練波,

我同用個排球打籃球同踢波,

好玩,

之後走先知打左好多次比我,

原來佢係問個電話,

返到屋企,

好多人媽媽打排,

成班人係咁搞gag,

好笑,

打左日記睇完電視就訓la。