今日係一個好特別的一日,
因為我的琼姨要同佢的黑人男朋友去飛洲,
我今日就10點幾起身,
睇電視睇到2點,
之後去左樓下食下午茶
返到屋企d親戚就陸續咁黎到la,
我打機打到8點,
就出左去食晚飯la,
食完就去機場送機,
11點先返到屋企,
之後澡涼打日記,
就訓la
PS:盼望,係我的知心朋友就知點解嫁LA,
但係又會有幾多個會知點解,
~~知心朋友??~~
今日10點幾起左身,
睇左陣電視就去左街,
同呀媽,細佬食野,
食完去左剪頭髮,
剪左都唔錯,
之後督就返左屋企睇網絡英雄洛克人同Keroro 軍曹,
但係就冇睇到日式麵包王,
搵左好多新的歌仔,
全部都好好聽嫁,
打搵日記就睇電視睇到訓la
hahaha