今日10點幾起左身,睇左陣電視,霖就打比我,同我傾計,good!12點幾落左去同ma,細佬喺大家樂食野,食到飽飽就打比軍曹大哥,問佢一唔一斉返佢話好,我就喺小巴站等佢,返到去就即刻要出去,上左禮堂坐,曾仔喺度玩野,之後又話比我地休息超嘈,我果度d人拎住個張野打黎打去,打完人喺度話「重有你呀...!!」,好好笑,之後pui同霖喺度傳野,要我做中間人,有好幾次打緊架果陣,佢地要我傳野害到我食左幾野「頂你地」之後上左去搵成績表以為好bad,原來都唔係,之後同軍曹大哥返海濱間m記食雪糕,返到屋企,8點幾話左雯一大禍,好笑,之後打日記。
PS:今日軍曹大哥同周春卷同分同名次,li個就係今日的主題la!!大家記住笑呀!!!
|