琴日有打日記今日打番la,
講返琴日,
一早起身(11點呀 ),
去左公文,
用左一個鐘就ok la,
之後返到黎,
屋企多人到爆,
我就打機,
打左好耐,
打到悶,
諗住去睇返個機動戰士特種命運,
點知比人洗左,
超唔開心,
之後食飯打日記。
到咁日la咁日行程超正 ,
我同霖,呀媽,細佬,amy,謙仔,契媽去左海洋公園玩xDD
首先去左玩越礦飛車,
o曬嘴,
去左玩滑浪飛船,
我坐最第一個,
我成身濕曬,
超慘,
之後去左射籃球,
城忖膝J,
去玩飛天千秋,
再去玩番天飛鷹,
好好玩,
之後去左睇海洋館,
去食野d野超貴,
又唔係咁好食,
之後坐纜車去山下玩,
坐左7號開心死霖,
去左睇恐龍,
睇完就去左兒童王國玩,
又去左玩夏水禮,
玩泡泡同水,
其他細節就去睇霖果個la
之後就用好攰的手打日記打到唔想再打la,
好攰,
ps:真的很累了。 |