威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 55
累積人氣: 4646
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天


2006-07-25 分類: 未分類

今日諗住去同師父打波但係隻腳傷左去唔到,

10點幾果時霖打比我話沙sir叫我去練波,

我就冇去到,

但係去左同呀媽一齊去飲茶,

之後去愉城,

喺度睇左keroro同日式包包王,

超好睇,

又去左冒險仔玩,

咱炊K百幾張飛,

之後就設屋企,

冇咩事發生,

所以唔打咁多野。

PS:琴日因為隻手好攰所以冇咩點講到D細節,

SORRY



2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


2006-07-24 分類: 未分類

琴日有打日記今日打番la,

講返琴日,

一早起身(11點呀),

去左公文,

用左一個鐘就ok la,

之後返到黎,

屋企多人到爆,

我就打機,

打左好耐,

打到悶,

諗住去睇返個機動戰士特種命運,

點知比人洗左,

超唔開心,

之後食飯打日記。

 

 

 

到咁日la咁日行程超正

我同霖,呀媽,細佬,amy,謙仔,契媽去左海洋公園玩xDD

首先去左玩越礦飛車,

o曬嘴,

去左玩滑浪飛船,

我坐最第一個,

我成身濕曬,

超慘,

之後去左射籃球,

城忖膝J,

去玩飛天千秋,

再去玩番天飛鷹,

好好玩,

之後去左睇海洋館,

去食野d野超貴,

又唔係咁好食,

之後坐纜車去山下玩,

坐左7號開心死霖,

去左睇恐龍,

睇完就去左兒童王國玩,

又去左玩夏水禮,

玩泡泡同水,

其他細節就去睇霖果個la

之後就用好攰的手打日記打到唔想再打la,

好攰,

ps:真的很累了。