威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 52
累積人氣: 4643
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


第二次走堂 分類: 未分類

今日返學,

早讀,

想訓教但係訓唔到...

中文堂,

係咁清功課,

清完就落堂lu,

英文堂,

個鬼婆上,

好快就過左la,

電腦堂又係做功課,

lunch去左學生會開會,

開之前係咁傾計,

傾到好正,

a.math,

傾哂計,

補課重走埋堂tim,

去左三水打波,

打到7點就返左屋企,

返到去就睇電童,

睇到宜家就打日記...



2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


十分輕鬆的英文補課 分類: 未分類

今日早會,

又係聽人9UP,

悶...

英文堂,

小測,

都唔係太難姐,

BIO聽下書訓下教咁,

又過左兩堂,

MATHS,

傾計,

重傾班入面有冇25仔,

好可能有囉...

LUNCH去左青葉食,

唔錯,

返到去上中文,

超悶...

放學就英文補課,

話就話補課,

但係我都係同發哥傾下計咁,

返到屋企就做堂記,

超麻煩,

做完就睇GUNDAM X,

睇到9點落左街打波,

打左9個字就返屋企,

返到黎就繼續睇GUNDAM X,

睇到宜家打日記...