| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
| 第二次走堂 |
分類: 未分類 |
今日返學,
早讀,
想訓教但係訓唔到...
中文堂,
係咁清功課,
清完就落堂lu,
英文堂,
個鬼婆上,
好快就過左la,
電腦堂又係做功課,
lunch去左學生會開會,
開之前係咁傾計,
傾到好正,
a.math,
傾哂計,
補課重走埋堂tim,
去左三水打波,
打到7點就返左屋企,
返到去就睇電童,
睇到宜家就打日記...
|
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
| 十分輕鬆的英文補課 |
分類: 未分類 |
今日早會,
又係聽人9UP,
悶...
英文堂,
小測,
都唔係太難姐,
BIO聽下書訓下教咁,
又過左兩堂,
MATHS,
傾計,
重傾班入面有冇25仔,
好可能有囉...
LUNCH去左青葉食,
唔錯,
返到去上中文,
超悶...
放學就英文補課,
話就話補課,
但係我都係同發哥傾下計咁,
返到屋企就做堂記,
超麻煩,
做完就睇GUNDAM X,
睇到9點落左街打波,
打左9個字就返屋企,
返到黎就繼續睇GUNDAM X,
睇到宜家打日記... |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 388 | »
|