| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
| 萬人行... |
分類: 未分類 |
今日6點起身,
訓得兩個鐘...
一起身就澡涼整頭,
之後上穆瀅屋企搵區區佢地,
齊人就一齊去左M記食早餐,
食完就出發去萬人行...
去到沙田果邊都係8點半,
所以我地決定跟住一陣行條路行去馬場,
去到就喺廁所傾計,
唔洗曬,
之後個prefect都黎左,
同我地一齊傾計,
超正,
又識多個人,
行之前有間學校派左兩個人出黎唱歌,
佢地唱F.I.R的三個心願,
超正,
行返去沙田,
都OK啦,
行完就返左KF,
佢地就去食野我就返屋企,
返到去訓下教咁,
夜晚就同屋企人一齊去行街食野,
搞到8點先返屋企,
之後睇下電視玩下PSP咁又一日LU...
|
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
| 第一次走堂 |
分類: 未分類 |
今日好早起身,
要返去補課...
返到去補bio,
都幾悶下,
搞到我都訓左...
補完就諗住補phy,
點知d人走一齊走堂,
雖然係想,
但係次終都好似唔係咁好...
但係都做左...
上左歐陽屋企玩,
玩到1點就返屋企,
訓下教咁,
4點半去左垓棺銵A
咩僑N返左屋企,
睇下電視咁,
睇到8點幾出左去kf同區區食野,
食完就同區區浩,明哥一齊上穆瀅到溫書,
穆瀅話比我地知原來有9個人走堂,
個個都要記名或者缺點,
可能佢冇咩人性會記過...
識左好多野,
搞到3點幾就返屋企lu...
PS本PHY書今日掛住霸位冇囿臐A
死LA會唔會冇左嫁...
PS中的PS:依日太眼訓LA,
所以冇打到日記,
今日補返 |
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 388 | »
|