威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 10
累積人氣: 4717
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


萬人行... 分類: 未分類

今日6點起身,

訓得兩個鐘...

一起身就澡涼整頭,

之後上穆瀅屋企搵區區佢地,

齊人就一齊去左M記食早餐,

食完就出發去萬人行...

去到沙田果邊都係8點半,

所以我地決定跟住一陣行條路行去馬場,

去到就喺廁所傾計,

唔洗曬,

之後個prefect都黎左,

同我地一齊傾計,

超正,

又識多個人,

行之前有間學校派左兩個人出黎唱歌,

佢地唱F.I.R的三個心願,

超正,

行返去沙田,

都OK啦,

行完就返左KF,

佢地就去食野我就返屋企,

返到去訓下教咁,

夜晚就同屋企人一齊去行街食野,

搞到8點先返屋企,

之後睇下電視玩下PSP咁又一日LU...



2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


第一次走堂 分類: 未分類

今日好早起身,

要返去補課...

返到去補bio,

都幾悶下,

搞到我都訓左...

補完就諗住補phy,

點知d人走一齊走堂,

雖然係想,

但係次終都好似唔係咁好...

但係都做左...

上左歐陽屋企玩,

玩到1點就返屋企,

訓下教咁,

4點半去左垓棺銵A

咩僑N返左屋企,

睇下電視咁,

睇到8點幾出左去kf同區區食野,

食完就同區區浩,明哥一齊上穆瀅到溫書,

穆瀅話比我地知原來有9個人走堂,

個個都要記名或者缺點,

可能佢冇咩人性會記過...

識左好多野,

搞到3點幾就返屋企lu...

PS本PHY書今日掛住霸位冇囿臐A

死LA會唔會冇左嫁...

PS中的PS:依日太眼訓LA,

所以冇打到日記,

今日補返