| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| CAMP |
分類: 未分類 |
今日9點幾比佩ger電話嘈醒左,
之後同佢,區區傾左陣電話,
十點半喺kf地鐵站集合,
齊人就去左香港果邊食野,
食左個M記,
食完玩左陣撲克,
玩到咁上下,
就去集合地點,
佩同HEBE唔識路咁帶頭,
O嘴,
之後就搭船去梅窩,
去左超級市場買左D野,
先行去營社,
買左D啤酒諗住晚上飲,
行左好耐先到營社,
去到發現好唔得囉,
好簡陋呀果度,
重有得4個男仔去...
我+區區+李嘉豪+黃浚麒一間房,
有電視同獨立廁所,
其他房係冇GER,
GOOD,
之後就同區區,黃浚麒打左陣籃球,
打完就去左沙灘搵佩同HEBE,
完左就返左營社坐,
再出去玩D團體活動,
都唔好玩GER,
玩完就返左房,
超多人話入黎沖涼,
超麻煩,
沖完哂就玩鋤大D,
一路飲啤酒一路玩,
一毫一隻,
同區區一組,
SHIT佢,
事左六十幾隻,
我就係咁幫佢填,
佩同黃浚麒就輸得最多,
我同區區就嬴左6.6,
超強呀,
飲完好似賭神上身咁,
係咁嬴喎,
玩到3點幾佩同HEBE就返左房,
諗住訓果陣,
李同學搵到隻幛螂出黎,
搞左好耐先搞得掂,
搞完成個人醒哂,
4,5點先訓。
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 史力加3 |
分類: 未分類 |
今日十點起左身lu,
出左kf,
去左neway搵房紙,
等埋佩就去左百老匯買飛+會合區區,
去到買完就去返neway唱k,
又係好玩,
同區區唱ger未日之戀超好聽,
唱完就去睇史力加na,
買左d野食,
得兩杯氣水,
但係有3個人,
搞左一大餐就決定,
我同佩一個,
區區自己一個,
重有一大包爆谷,
一路睇一路食超正,
套野又搞笑喎,
睇完佩就走先,
我同區區就上左公園吹水,
吹左好耐,
6點幾就返屋企lu,
返到去就同佩傾電話,
傾左陣就食野na,
食完就睇柯南,
睇完就同佩,米米chat,
chat完宜家打日記lu。 |
« | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | ... | 388 | »
|