| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 12 日 星期二  |
| 識左JUMP SHOOT了^^ |
分類: 未分類 |
今日返學冇咩特別la,
早讀,
好似之前咁,
玩數獨,
之後上PE,
跑步快左,
跑完牙SIR話咩檢討,
無奈,
檢討完就自由活動,
第一場
我,牙伯
VS
牙邱,歐陽大佬
比我果組嬴左,
D JUMP SHOOT好準,
GOOD,
第二場,
我,牙邱,牙伯
VS
釘釘,區區,浩,賢仔
唔知結果,
入左1球3分,
同BLOCK左區區一球,
其他都冇咩印象la,
PHY堂,
同浩佢地傾計,
完就就小息,
釘釘同標標咬手瓜,
無奈的我同佢地比人捉左出去,
佢地要記名,
我就唔洗LA,
上電腦堂,
小測唔合格,
SHIT,
MATHS就同歐陽佢地傾計,
LUNCH落左清葉食,
歐陽都在,
haha,
上VA,
好好玩,
玩忍笑遊戲,
同做模型,
放學做聆聽,
訓左教...
好彩有歐陽,
之後玩劍擊,
同浩打成平手,
玩完同浩,區區落KF,
返屋企,
再去補習,
補完返屋企,
睇完灌籃少年就開電腦打日記LA。
|
2007 年 6 月 11 日 星期一  |
| 打交日?? |
分類: 未分類 |
琴晚為左開解雯,
搞到3點半先訓教,
但係今日比平時早左起身,
有進步,
落到去就同雯返,
點知佩打黎,
佢又同雯傾左陣,
好耐都冇試過同雯行果一條路la,
珍惜!!
返到去早會,
聽上面9up,
上到去,
抄暑期作業,
做完哂la,
除左作文果d,
上中文堂,
好快咁過左,
小息去左食野牙邱重同釘釘打交tim,
笑死左我同興仔,
上到去就上英文堂,
做學科評估,
但係好眼訓,
一路左聆聽,一路訓教,
之後都係咁la,
但係個小息都冇埋囉,
無奈,
上bio堂,
留心,
maths堂,
係咁開,
重開左包野食喺^度,
係咁扔晉b,
好好玩,
之後同左區區,牙伯去考唱歌,
區區43/50,
佢同ms講好唔ger,
點解我有45分,
ms就話係默契分,
我o左,
但係good喎,
之後同左佢地上西村食野,
食完就返左學校去影印la,
影完上PTH,
歐陽做暑期作業,
我就唔記得做左D咩...
IH去地理室上,
兒肯信我la,
good,
之後我同兒同kitty,
玩哂,
溫左書係唔同d,
放學同垃圾小型打交,
好玩,
釘釘見到又同郭卓打,
睇完同佩,hebe落KF,
做苦力,
送左佩返屋企就走LA,
去左補習,
補完就睇電視,
宜家同雯,區區chating... |
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 388 | »
|