| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 10 日 星期二  |
| on豆先生 |
分類: 未分類 |
今日9點就起身,
一早出去kf睇戲,
諗住一定係最遲果個la,
點知係最早果個,
之後就等歐陽,區區同賢仔la,
就去睇on豆la,
超好笑,
笑死我地呀,
之後就叫浩出黎la,
坐左喺公園度打機,
打到咁上下,
去左清葉食野,
食完又去打過,
打到5點就返屋企,
打機la,
打左一陣就打記la。
|
2007 年 4 月 9 日 星期一  |
| BBQ |
分類: 未分類 |
今日一起身,
牙媽話去M記食野,
好la同佢去,
之後去左百佳買野,
買完就返屋企,
打下機咁,
打打下東東叫我去燒野食,
但係今日好攰唔想去,
講講下賢仔又去我喎,
一個叫就話唔去姐,
兩個叫冇理由唔去la,
咁就去左KF等佢地,
買完野就去燒la,
去左蝴蝶灣燒,
有個所謂的「童軍」幫我地起爐,
但係佢搞左好耐,
都唔掂,
但係我一出手就得左,
XDD,
但係D炭都費GER,
一陣就冇左...
+炭+到我傻,
但係都好好玩,
燒到7點幾就琉啤牌,
嬴左好多次,
玩完就同區區賢仔走la,
去到kf我就同賢仔去食堂水,
區區就去人地度玩生日會,
但係我同賢仔唔知邊度有,
就搵歐陽,
歐陽又話黎,
一齊去食,
食完搵埋區區去買飛聽日睇戲,
買完去左公園傾計,
傾傾下,
去左探偉同釘釘,
偉重諗住比多d野食我地tim,
但係唔成功,
之後去左公園度食野,
又傾計,
重買左仙地飲tim,
一日飲左三罐,
10點7就返左屋企,
澡涼打日記la。 |
« | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | ... | 388 | »
|