威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 1
累積人氣: 4708
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 10 日  星期二   晴天


on豆先生 分類: 未分類

今日9點就起身,

一早出去kf睇戲,

諗住一定係最遲果個la,

點知係最早果個,

之後就等歐陽,區區同賢仔la,

就去睇on豆la,

超好笑,

笑死我地呀,

之後就叫浩出黎la,

坐左喺公園度打機,

打到咁上下,

去左清葉食野,

食完又去打過,

打到5點就返屋企,

打機la,

打左一陣就打記la。



2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天


BBQ 分類: 未分類

今日一起身,

牙媽話去M記食野,

好la同佢去,

之後去左百佳買野,

買完就返屋企,

打下機咁,

打打下東東叫我去燒野食,

但係今日好攰唔想去,

講講下賢仔又去我喎,

一個叫就話唔去姐,

兩個叫冇理由唔去la,

咁就去左KF等佢地,

買完野就去燒la,

去左蝴蝶灣燒,

有個所謂的「童軍」幫我地起爐,

但係佢搞左好耐,

都唔掂,

但係我一出手就得左,

XDD,

但係D炭都費GER,

一陣就冇左...

+炭+到我傻,

但係都好好玩,

燒到7點幾就琉啤牌,

嬴左好多次,

玩完就同區區賢仔走la,

去到kf我就同賢仔去食堂水,

區區就去人地度玩生日會,

但係我同賢仔唔知邊度有,

就搵歐陽,

歐陽又話黎,

一齊去食,

食完搵埋區區去買飛聽日睇戲,

買完去左公園傾計,

傾傾下,

去左探偉同釘釘,

偉重諗住比多d野食我地tim,

但係唔成功,

之後去左公園度食野,

又傾計,

重買左仙地飲tim,

一日飲左三罐,

10點7就返左屋企,

澡涼打日記la。