威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 8
累積人氣: 4657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


練完波就開大食會...正 分類: 未分類

今日返到去學校,

搭7,

超早,

之後去左同區區吹水,

早會,

我地學校升旗,

三水升,

超得意,

之後上到去,

搞選科d野,

中文堂,

講書,

時間好快,

小息去左食野,

上到去英文堂,

玩數獨,

超廢的我,

人地玩5分鐘,

我玩到落堂都未得,

小息,

見到雯喊,

但係冇理佢,

廢事有人中傷la,

上bio堂,

浩教我玩數獨,

之後得左,

超正,

math,

新miss,

佢講野快過miss陸,

但係都ok la,

lunch去左西村食野,

食完好早返到去睇波,

之後上PTH,

悶,

上IH,

就同嘉明傾計,

正,

放學,

釘釘叫我去打波,

話有好多女去,

但係我要練波,

所以冇得去,

之後發現有好多令女去,

唉,

有D後悔冇去到...

練完,

開左個小型大食會,

有好多朱官力食,

嘉豪重請我食金沙TIM,

THX,

之後走就落雨,

我就同聰,邦搭車落KF,

之後就返左屋企,

就係咁,

睇下電視,

又一日LA。



2007 年 3 月 4 日  星期日   晴天


火影劇場版 分類: 未分類

今日10點半起身,

之後諗住去M記食早餐,

之後見到咁多人,

算LA,

去左包包食,

之後就去la,

去到就11點幾,

test,

good,

終於得左la,

之後就返左屋企,

做功課,

做完就玩電腦,

睇火影,

超好睇,

之後就訓la。