| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 5 日 星期一  |
| 練完波就開大食會...正 |
分類: 未分類 |
今日返到去學校,
搭7,
超早,
之後去左同區區吹水,
早會,
我地學校升旗,
三水升,
超得意,
之後上到去,
搞選科d野,
中文堂,
講書,
時間好快,
小息去左食野,
上到去英文堂,
玩數獨,
超廢的我,
人地玩5分鐘,
我玩到落堂都未得,
小息,
見到雯喊,
但係冇理佢,
廢事有人中傷la,
上bio堂,
浩教我玩數獨,
之後得左,
超正,
math,
新miss,
佢講野快過miss陸,
但係都ok la,
lunch去左西村食野,
食完好早返到去睇波,
之後上PTH,
悶,
上IH,
就同嘉明傾計,
正,
放學,
釘釘叫我去打波,
話有好多女去,
但係我要練波,
所以冇得去,
之後發現有好多令女去,
唉,
有D後悔冇去到...
練完,
開左個小型大食會,
有好多朱官力食,
嘉豪重請我食金沙TIM,
THX,
之後走就落雨,
我就同聰,邦搭車落KF,
之後就返左屋企,
就係咁,
睇下電視,
又一日LA。
|
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
| 火影劇場版 |
分類: 未分類 |
今日10點半起身,
之後諗住去M記食早餐,
之後見到咁多人,
算LA,
去左包包食,
之後就去la,
去到就11點幾,
test,
good,
終於得左la,
之後就返左屋企,
做功課,
做完就玩電腦,
睇火影,
超好睇,
之後就訓la。 |
« | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | ... | 388 | »
|