今日去到學校門口,
見到龜楓同江靜宜,
佩同釘釘,
次次返到都見到熟人,
早會落雨,
搞到好多人都濕左,
好心佢la,
有少少雨果陣就放人la,
落咁大雨,
病左就好笑la,
上英文,
發呆,
悶親歐陽,
家政整左排骨,
比左浩,歐陽,賢仔食,
佢地都話好味,
(to:雯,叫左係問我奎灦a,不知幾好味呀。XD)
之後上音樂,
牙邱扮哂野,
抽左區區出黎,
搞到我地果組要出去考,
bio堂,
miss冇返,
去左3D班上,
浩作道歉信,
作到好好笑,
我話佢一定比人XXX,
LUNCH去左食野,
返到去同兒,JACKIE打排球,
兒個姿勢好怪,
上到去話左比佢知要點,
佢好似明,
但係就唔知做唔做到LA,
上中文,
又比人捉,
無奈囉,
maths,
miss又冇返,
喺度玩,
落左堂,
歐陽幫區區剪頭髮,
叫我幫手,
幫完就去左留堂,
半個鍾後走得,
返到去,
去左補習,
返到屋企,
玩nba,
整左隊球星,
好屈機,
想同區區對打,
但係連唔到,
之後就訓la。 |