我的資料
訪客留言
好友名單
要表演呀!!!
2005 年 5 月 31 日 星期二
今日好魚呀,放左學之後要去表演果個西史表演,之前投票都唔知要去表演,e人又玩野,投晒我地,我地又唔採排,搞到比人勁笑,重有d特登去睇我地去出醜tim(去左果d知!!),我諗我地會你最低分果幾組 ,之後就一路等一路等,因為佢未做晒d人唔比我走呀,咁之後就落左去睇生生打排球,佢地win左呀,我都好開心,不過我都係好憎黃文x(唔想講佢個名,講左都口臭),一睇完就同留言.城城一齊返屋企,係輕鐵度留言話我d個人技術勁過城城呀!!勁開心,冇諗過有人咁讚我!之後又過晒鐘唔洗補習 ,一返屋企就打機!!
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 160 | »