今日一早起身,落雨呀,重諗住今日去練波tim
,好在∼希望在明天,落左一陣就冇落,又可以去練波,不過我要返左個math班先呀,但係我返都唔係上堂架啦,做功課架,一堂就做晒d中史小測,勁正,又同呀sir講,佢又比我早走喎,咁就走左,一去到話鬥波,咪鬥吓囉,點知鬥鬥吓比人趕,唯有走
,去左屯門個公園果度踢,點知果度勁多蚊,比d蚊咬左38粒
,果陣我發左傻,想死咁,等左傻完就去左mu當當食野,食晒就去返悅湖踢,點知見到我上次串果班fly仔(我唔想講,但係好好玩,好exciting),梗係走人啦,咁又去左碼頭玩,玩左2粒鐘,就返屋企,返到屋企同毛毛玩,好搞笑
,又同波子玩icq,玩左一陣就開始比人煩,係咁問我野,都唔知係咪想起我底,一路頂住,最後都係頂唔,11點就off,但係未訓!!好悶!!好憎個煩人!!!

|