今日一早返到學校,又要抄功課,抄完又出去玩,點知玩到咁上吓,城城就拉左我入廁所,話有d野要踢完波先講得,咁我又好奇,梗係問咩野事啦,佢又唔講
,跟住波子番到,又拉我入廁所,又講番件事
,我都係唔知咩野事!!!!
之後上堂,一路都係度諗係咩事,又問吓波子咁,佢都係唔敢講,話怕講果個人嬲
,之後我一句話,你e家唔講,我就唔聽先至big到佢講,件事係咁既.....咁.....咁.....咁..我成日人呆左,我覺得講果個人係度講大話,有d嬲,但係波子又話冇,都唔知點....咁我就照上堂,唔理lu∼∼∼
上晒就班足喇,我好緊張呀,我都想和架,但係人地太勁同埋我跑上跑落都冇人理我!!重搞到胃痛,死頂完場,都3比0呀,我諗住1.2比0架咋,點知....唉,有d唔開心,返到屋企之後又出番去睇跌打,聽日又冇得玩喇,包左成隻腳
,最後玩左一陣icq,就訓lu,因為好眼訓∼∼∼
|