今日一早起身返學,,,,補習哇>/\<""
[[好悶呀]],,訓左教,,,返完同老母食LUNCH,,
佢話要返大陸,,佢尋日都同我講左,,
但係唔知點解,,,會好唔開心,,,,因為有好多人約我,,
但係為左陪老母,,,去唔到TAT"""
唔係真係要去到最緊張果一刻,,,
先知道邊樣比較重要咩,,,??
唉,,,,,,,算啦,,,,,,,,,,根本冇機會返轉頭,,,
路,,,一定要繼續行,,時間,,都會係咁過>OO<""
----------------------------------------------------
但你竟 用決心 任意放棄所有
獨個走 我要殿後 視線跟著你走
|