Cursor by www.Soup-Faerie.Com
tony的黑色世界
黑暗....
總會在內心最脆弱....
最無助....最傷心...的時候
不知不覺..污染純潔的心靈.....
續漸佔領紅色的心.....
直至完全變成黑色.....
tonycheung32
暱稱: tony仔
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
日記....
暑假
探老師
打blog
勁舞
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 1258
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天


星期六~! 分類: 未分類

今日係星期六

星期五個陣留低左係art room度畫野

5:幾先返,個小巴站有n多人

跟住仲見到佢,佢問我同唔同佢一齊排

但係佢又有d同學,加上又有好多人

所以冇去到,之後我走左去搭巴士

等左陣就上車~!!!!



2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


分類: 未分類

呢幾日,過得好"悶"

完全冇野發生,好平靜

不過art就煩到爆,要留底畫野

真係好好好好好好好"煩"

希望以後唔好有d咁煩的功課∼!!!!



2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


家政 開心 分類: 未分類

今日,我上左家政

要煮雞翼,好好玩~!!

愈黎愈鍾意家政,覺得好好玩

今日個講座超悶,浪費我d珍貴的時間

希望以後都唔洗去d咁悶的講座~!!

明天math test 要努力,唔可以放棄

唔想上ers,煩到唔想上

又要做power port,好想殺左富貴麫包



2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今日過得一個字..........悶

冇咩野做.....只不過星期五有好多野煩..........

真係諗起都煩~!!!!好彩有幾日假期,可以俾我休息下^^

不過好似話星期六要返大陸拜山.....又要走黎走黎....

我覺得好似冇咩人黎我個日記..........失望

唔知點解依家好鍾意依fox's呢隻糖,覺得好sweet∼!!



2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


特別的中秋節 分類: 未分類

今年的中秋節,係最悶的一次

今年得4個人,又落雨..........

9.25就係咁落雨,9.26就天朗氣清

都唔明個天係咪專登同我作對,人地就天朗氣清,我就係咁落雨

唉........話唔定下年得番.............3個人

中秋節就愈來愈悶,人就愈來愈小........

希望下年有一個真係開心的中秋節la.........