今日係星期六
星期五個陣留低左係art room度畫野
5:幾先返,個小巴站有n多人
跟住仲見到佢,佢問我同唔同佢一齊排
但係佢又有d同學,加上又有好多人
所以冇去到,之後我走左去搭巴士
等左陣就上車~!!!!
呢幾日,過得好"悶"
完全冇野發生,好平靜
不過art就煩到爆,要留底畫野
真係好好好好好好好"煩"
希望以後唔好有d咁煩的功課∼!!!!
今日,我上左家政
要煮雞翼,好好玩~!!
愈黎愈鍾意家政,覺得好好玩
今日個講座超悶,浪費我d珍貴的時間
希望以後都唔洗去d咁悶的講座~!!
明天math test 要努力,唔可以放棄
唔想上ers,煩到唔想上
又要做power port,好想殺左富貴麫包
今日過得一個字..........悶
冇咩野做.....只不過星期五有好多野煩..........
真係諗起都煩~!!!!好彩有幾日假期,可以俾我休息下^^
不過好似話星期六要返大陸拜山.....又要走黎走黎....
我覺得好似冇咩人黎我個日記..........失望
唔知點解依家好鍾意依fox's呢隻糖,覺得好sweet∼!!
今年的中秋節,係最悶的一次
今年得4個人,又落雨..........
9.25就係咁落雨,9.26就天朗氣清
都唔明個天係咪專登同我作對,人地就天朗氣清,我就係咁落雨
唉........話唔定下年得番.............3個人
中秋節就愈來愈悶,人就愈來愈小........
希望下年有一個真係開心的中秋節la.........