| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 8 月 1 日 星期三  |
| 友誼第一 |
分類: 未分類 |
今日聽左一首歌,就係友誼第一
我一路聽一路望住d歌詞
我發覺d歌詞寫得好好,令我好感動
令我諗返起小學d生活,忽然好掛住d朋友
佢真係寫得好好嫁~!
友誼第一
自我贏了錦標賽 友好都變臉喝采 冷淡散開
還以為會被讚賞天才 卻竟發現我 再不可愛
但你是拿第一個 說恭喜我奪了獎 友善拍掌
但卻難過在我的好同窗 忽然 都指點 我的衫 太誇張
* 沒有管他們是非 敢與我嬉戲
叫我發現誰是我的真知己
在我給別人猜忌 肯替我出氣
無論競賽怎樣殘酷 友誼第一是你
學會面對小心眼 小圈子背著我玩 我落了單
讓我們結伴探訪許留山 感情不必分你高班我低班
Repeat *
笑那些小圈子 吃甚麼也是錯 那管多數少數 是誰製造
當週遭那樣嘈 人人怎講我都知道 我很好 記憶良好
Repeat *
神奇在我孤立無援先 看清楚你
來年若可再奪殊榮 在台上多謝你
我有幾句覺得特別好,
在我給別人猜忌 肯替我出氣
無論競賽怎樣殘酷 友誼第一是你
^^^寫得好好^^^^^^^^^
我真係好鍾意呢首歌
希望大家要好好珍惜身邊的朋友,唔好失去左先黎後悔
到左果陣就真係太遲
|
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 冇野發生 |
分類: 未分類 |
今日我11:幾先起身(真係好好訓)
之後就睇tv,睇惡作劇之吻,但係我己經睇過
不過重溫都好.....
今日真係好平凡,冇野發生
最近我發覺完來可以知道who黎過我個blog
但係冇咩人留言.......
算la
我影左d新野post上黎........
 
^^^^^^^^^我自己摺的,靓唔靓???都摺左幾日,不過係好耐之前摺嫁^^^^^^^^^^^^^^^^^^ |
2007 年 7 月 30 日 星期一  |
被人吵醒  |
分類: 未分類 |
今日,我仲 的時候
突然響8:幾,我部手機係度響,我被佢吵醒左
我打開手機睇下who打黎,點知係佢(李xx)
佢always打黎吵住我..................
一個字......煩
|
2007 年 7 月 29 日 星期日  |
| 唱k |
分類: 未分類 |
昨日,本身打算去睇戲,但係去到戲院
我想睇d戲己經開始左,所以就冇去睇戲
之後我地諗左好耐先決定去唱k,但係唔知要幾錢
所以打去問人,不過好彩都可以唱到k
第一次唱k好好玩,間k房好特別
總之我覺得唱k好好玩 |
2007 年 7 月 28 日 星期六  |
睇電影  |
分類: 未分類 |
今日,我同表妹,細老約好一起去睇電影
我6:00己經起左身
我想快d去睇電影(exciting~!!!!)
(我在8:45打呢個日記)
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|