今日考世史 世史之前係未試過合格......次次都好黑仔差幾分 今次努力左 希望得啦
之後考中文口試,上年都係唔合格 印象中仲要係唯一一個唔合格 搞到今次考口試好緊張啦 最後聽到呀sir話幾好 成個人放鬆哂,,,,
考英文小組討論 得個女仔講野 其他兩個好少講 仲有個a同學冇講過野 我都講左少少idea(其實我唔係幾明個題目係咩)
英文口試果陣 上年又係唔合格既 所以又好緊張啦唉....點知講到得返19秒 發現自己勁左.......
發現今日全日考果d野舊年都係肥哂既 不過今次就....xdddddd
|