琴日上上下數學堂狂咳 咳到勁辛苦 又廢事傳染比d同學啦 所以就死忍 忍到流哂眼淚 之後唔記得抄d野 唔夠兩秒佢就叫我答問題 囧左 好彩汁邊有人提返我姐,晚上返到屋企食藥 發現原來我已經食左2盒幸福傷風素 兩盒唔眼訓既必理痛 同1支藥水 (笑左)
發現身體真係好弱囉
今年一直病左已經好耐了,新年之前先好返....唔夠幾日又病返 (笑)
仲有我對腳殘到冇人有,打兩場籃球隻腳已經整傷,依家行路都有問題,
今日又去左打籃球,隻腳痛到跳唔起仲死頂,返到屋企發現隻左腳冇咩知覺(so sad)
打呢d野出黎某個女仔一定會話我抵死
今日發現fb d game好貝戈戈,有個叫做(真的假不了)既game 要人答10題問題先可以知道人地一條問題既答案 貝戈戈