謙仔。 日記 

 

tonyhim
暱稱: 謙仔]]*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝你地牙~
第二堂既配音班.........
2006-07-22
第一堂既配音班.........
落大雨.......''
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小丸。日記
包。日記
幸仔。日記
留言板〕〕*
婷。日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


對卷,,'' 鬱悶 分類: 未分類

今日7點起身,,換衫,,食野,,

跟住約左雯,,返學,,等左佢好耐,,原來佢已經去左琦到,,

咁咪去左搵佢地囉,,個時勁無奈,,行行下,,見到伊鐳,,一齊行,,

去到M記,,同埋CINDY姐一齊返學,,CINDY姐話見到駒,,跟住佢話駒走左,,我地咪自己走囉,,

返到校學,,上去啦,,原來我地今日去1C個課室,,哇,,D枱勁矮,,坐到好辛苦,,

第一堂對地理卷,,唉,,岩岩合格咋,,我估到之後個D都唔係幾得,,我既估計冇錯,,

有幾科要補考,,科學,,中作,,中閱讀理解,,歷史,,唉...仲之係甘,,就唔跟個D人啦,,我真係做錯左,,

放左學,,就同MISS LAI LAI傾有關洗缺點D野啦,,跟住佢問我同岑老師講左D野未,,

我話未,,跟住就跟左佢落去,,落到去,,我係出面等左一陣,,跟住入去,,

講左一陣,,就講返洗缺點D野,,佢話唔使我做粗重D既野,,就係做我做到既野,,例如包書,,參加興趣班等.............

同岑老師傾完,,就同雯,琦去天外天食野,,食左咖哩飯,,哇,,超辡,,費事佢地話我水皮啦,,

返到屋企,,伊鐳打黎,,傾左一陣,,就瞓左....起身打日記,,

考試既分數,,地理:42/80,數學:51/100,英文:65/110(我同牙冬全班第二高分),,中文:45/100,,中作:41/100

科學:39.5/80(差0.5分合格)

希望我中二可以考到好成積,,中二要努力牙,,唔好衰俾人睇,,唔好俾人睇死,,我一定要出人頭地,,做過咩都好既人,,

要補考既人,,一定會考到好成績嫁,,我地十卜你地嫁,,

我睇電視啦,,,,,,XP''




訪客留言 (返回 tonyhim 的日誌)


...潘... 於 2006-06-28 08:02 PM 發表:

hihi..黎左喇!!

                     開心冇???  得閒我會黎ga喇-v-"

~ The End ~

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]