今日7點起身,,換衫,,食野,,
跟住約左雯,,返學,,等左佢好耐,,原來佢已經去左琦到,,
咁咪去左搵佢地囉,,個時勁無奈,,行行下,,見到伊鐳,,一齊行,,
去到M記,,同埋CINDY姐一齊返學,,CINDY姐話見到駒,,跟住佢話駒走左,,我地咪自己走囉,,
返到校學,,上去啦,,原來我地今日去1C個課室,,哇,,D枱勁矮,,坐到好辛苦,,
第一堂對地理卷,,唉,,岩岩合格咋,,我估到之後個D都唔係幾得,,我既估計冇錯,,
有幾科要補考,,科學,,中作,,中閱讀理解,,歷史,,唉...仲之係甘,,就唔跟個D人啦,,我真係做錯左,,
放左學,,就同MISS LAI LAI傾有關洗缺點D野啦,,跟住佢問我同岑老師講左D野未,,
我話未,,跟住就跟左佢落去,,落到去,,我係出面等左一陣,,跟住入去,,
講左一陣,,就講返洗缺點D野,,佢話唔使我做粗重D既野,,就係做我做到既野,,例如包書,,參加興趣班等.............
同岑老師傾完,,就同雯,琦去天外天食野,,食左咖哩飯,,哇,,超辡,,費事佢地話我水皮啦,,
返到屋企,,伊鐳打黎,,傾左一陣,,就瞓左....起身打日記,,
考試既分數,,地理:42/80,數學:51/100,英文:65/110(我同牙冬全班第二高分),,中文:45/100,,中作:41/100
科學:39.5/80(差0.5分合格)
希望我中二可以考到好成積,,中二要努力牙,,唔好衰俾人睇,,唔好俾人睇死,,我一定要出人頭地,,做過咩都好既人,,
要補考既人,,一定會考到好成績嫁,,我地十卜你地嫁,,
我睇電視啦,,,,,,XP''
|