謙仔。 日記 

 

tonyhim
暱稱: 謙仔]]*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝你地牙~
第二堂既配音班.........
2006-07-22
第一堂既配音班.........
落大雨.......''
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小丸。日記
包。日記
幸仔。日記
留言板〕〕*
婷。日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


覆診~!~ 分類: 未分類

琴晚同琦傾電話,,要幫駒正日記牙嘛,,食埋個杯面先瞓,,

今朝7點幾起左身,,俾電話嘈醒,,跟住仲俾人鬧添,,

食完野,,跟住on msn,,on左一陣,,去左瞓覺,,起身,,同駒傾左一陣電話,,

同駒收左線,,就沖涼出去,,搭車去大圍轉去第一城,,

去到大圍火車站,,見到有d鋪頭,,咪去行下囉,,行左一陣,,有d肚餓,,買左9蚊軟糖,,哇,,超好食,,

買完,,搭車過第一城,,落車,,搵姑姐,,去醫院覆診,,

楊醫生話我差左,,我都覺,,佢話可能要諗返做手術,,唉............不過可以加多一隻藥,,睇下得唔得啦,,希望得啦,,可以好快好返牙媽....

姑姐同我返到火車站,,就幫我返醫院攞藥,,去到商場,,見到有野食買,,第一時間仆過去,,睇下有d咩先,,原來係d糕點,,睇佢個樣幾好食,,

所以買左10蚊,,有6件,,好快就食哂,,,哇,,都幾好食牙,,聽日再買先,,

返到屋企,,同伊鐳傾左一陣電話,,跟住on msn,,winnie話俾我聽,,原來佢地見到我牙今日,,仲話猛甘hi我喎,,sor,,唔知你地叫我添...

6點幾,,亞麻仲未返,,我咪洗米,,煮緊飯既時侯,,我煎左兩隻荷包蛋,,唉,,,我真係水皮啦,,真爛左d黃,,

我沖涼啦!~bibi




訪客留言 (返回 tonyhim 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]