琴晚同琦傾電話,,要幫駒正日記牙嘛,,食埋個杯面先瞓,,
今朝7點幾起左身,,俾電話嘈醒,,跟住仲俾人鬧添,,
食完野,,跟住on msn,,on左一陣,,去左瞓覺,,起身,,同駒傾左一陣電話,,
同駒收左線,,就沖涼出去,,搭車去大圍轉去第一城,,
去到大圍火車站,,見到有d鋪頭,,咪去行下囉,,行左一陣,,有d肚餓,,買左9蚊軟糖,,哇,,超好食,,
買完,,搭車過第一城,,落車,,搵姑姐,,去醫院覆診,,
楊醫生話我差左,,我都覺,,佢話可能要諗返做手術,,唉............不過可以加多一隻藥,,睇下得唔得啦,,希望得啦,,可以好快好返牙媽....
姑姐同我返到火車站,,就幫我返醫院攞藥,,去到商場,,見到有野食買,,第一時間仆過去,,睇下有d咩先,,原來係d糕點,,睇佢個樣幾好食,,
所以買左10蚊,,有6件,,好快就食哂,,,哇,,都幾好食牙,,聽日再買先,,
返到屋企,,同伊鐳傾左一陣電話,,跟住on msn,,winnie話俾我聽,,原來佢地見到我牙今日,,仲話猛甘hi我喎,,sor,,唔知你地叫我添...
6點幾,,亞麻仲未返,,我咪洗米,,煮緊飯既時侯,,我煎左兩隻荷包蛋,,唉,,,我真係水皮啦,,真爛左d黃,,
我沖涼啦!~bibi
|