今朝10點幾起左身,,跟住on MSN,,同伊鐳傾左一陣電話,,
11點幾,,亞麻返左,,幫我煮左個面,,跟住佢去左打牌,,
3點幾,,姑媽拎左BOBO黎,,BOBO黎到,,周圍行,,可能熟識下環境啦,,
跟住姑媽佢地,,落左去買餸,,仲買左碗車仔面,,哇,,好耐冇食啦,,
食完之後,,瞓左半粒鐘,,跟住起身,,姑媽叫我打電話俾家姐,,叫佢黎食飯,,
家姐話亞姐夫都黎喎,,超開心啦,,好耐冇見佢啦,,
哇,,甘姐夫咪可以見埋我地家族年紀最多既人,,WU.......又成功邁向一大步啦.......
今晚有好多餸食,,有燒肉,,蝦..........哇,,超好食,,
今晚係BOBO黎既第一晚,,唔知佢會唔會瞓唔到呢!?
|