| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 4 月 25 日 星期三  | |
|
又一日啦~ |
琴晚我同我啊媽去咗睇我家姐~~
去到見到佢抱住佢剛剛生既bb~~
同我想像中差好遠=.=
好細粒~唔多望人..成日望住d燈...
同埋佢d皮膚又紅又紫..好似被人打完咁=.=
但係睇真d又幾得意既~^^~
好想去睇到次tim~~
但係有樣野就煩啦~~我家姐餵奶被佢食個時..佢唔食-0-..但係佢又要喊wo
真係唔多知佢想點=.=希望佢會食多d野啦∼∼唔會再唔食野∼∼食多d野先快d大個女
被佢張相你地睇睇啦∼∼
佢隻眼隻係都要望住個燈 又唔望個鏡頭wo∼∼
|
|
刊登時間︰2007-04-25 06:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
55~~我都覺呀~~but現在仲係好細粒~~過多幾個月..一定得意好多^^ Posted at 2007-04-28 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|