壽司壽司壽司壽司~~
好耐冇去食過囉~~
今次去食係因為我個fd既邊個邊個生日先去~~現在講聲"生日快樂"
我今次食咗好多壽司呀
本來諗住叫埋你去架~~你又唔on ~~最多早幾日問定你啦~~
算啦~~下次有機會..我同你去食^^
開頭食個時..唔知有咩壽司好食~~我米只係食八爪魚壽司囉~~
一碟又一碟~~一碟又一碟~~食咗5.6碟八爪魚=.=
之後就食吓d(慢)魚壽司~~海草之類個d壽司(唔知叫咩名)~~
又食咗蛋壽司~三紋魚壽司.....差唔多係咁啦~~~
食咗粒幾鐘之後就走囉~~每人$46....我覺得都幾平~~
之後我就同一個fd and佢條女去咗buy波鞋啦~~由西9龍..行到去旺角~~
我個fd條女話係個到行去旺角好快...so我地米行囉~~
點知都要行差唔多半粒鐘=.=~~but我都冇咩事既..當做運動姐~~
但係我個fd條女就慘囉~~著住高跟鞋..我諗佢隻腳應該幾痛下~~
but我個fd都冇理..我冇理由去理架~~so米由佢囉~~
之後我地就去睇波鞋啦~~睇咗好多間...間間都差唔多既d波鞋=.=
價錢又鬼死咁貴wo~~之後搵咗幾耐..最後都buy咗對價值$419既波鞋~~
仲有相睇睇tim^^
覺得點呀對波鞋??
|