| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 4 月 24 日 星期二  | |
|
落雨=.= |
今日上上下堂見到出面勁黑-0-
又係要落雨既時候囉∼∼
未落之前...d風吹得勁大∼∼係出面個d旗仔搖得勁勁勁勁勁勁x
之後過咗耐就開始落雨啦∼∼睇住d雨係咁落..我就諗∼會唔會有紅雨呢∼∼
點知係小息個時∼∼我班d人話掛咗紅雨=.=呵!咁都被我講中(但係成日都係咁架啦∼要係上堂先嚟紅雨∼有鬼用咩!!)
之後又好似平時咁出去食飯..食完返學校∼∼想放半日假都冇呀
之後係食完lunch先大件事呀!!
係我屋企棟樓到∼∼有個女人坐升降機個時被一塊石屎扑親個頭=.=
個石屎係係高層都趺落嚟∼∼撞穿個升降機頂∼∼再扑穿個女仔既頭=.=
估唔到坐升降機都咁有d咁既事發生∼∼我以後一定會小d坐啦∼∼命仔緊要ma
之後就返學校上埋個3堂...放學∼∼
|
|
刊登時間︰2007-04-24 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 4 月 23 日 星期一  | |
|
以後一定唔會咁做!!! |
今日返到學校..超超超難頂呀d人!!
一見到我個頭髮剪到咁~~
就狂係到講我~~真係想爆粗呀!!
講咗勁多野!!
"啊~唔睇你個樣.都唔知你係邊個tim"
"做咩剪個咁既頭呀"
"係邊剪架!!你講我聽..我一定唔會去!!"
"嘩!!好形呀你個頭!!"
"你去邊剪架!!剪到咁既~~你要剪既..叫我幫你呀ma"
"嘩~~你畸解要剪個咁既頭呀~~係唔係受咗d咩刺激呀"
"喂!點解你會剪個咁既頭既姐"
"好柒呀個頭~~換返之前個個啦"
我真係估唔到..去剪完頭髮..返到學校d人會有咁既反應既~~
搞到我唔鬼想返學呀!!~!@~#@%&&$(*)*_&+
搞到今日都冇咩心情呀~~灰死呀
我真係保證永遠都唔會係返學既日子去剪頭髮呀!!一定唔會!!
我想d頭髮快d長返呀!!快d長啦~~快d長啦!!唔係我真係會死架!!
好彩有個fd安慰下我姐~~同我講..佢地係咁架啦~~我之後剪完頭髮佢地米又咁講!!過幾日冇野架啦!!
如果冇佢咁講呀!!我真係忍受唔到呀!!
仲有一樣姐...我下次去剪頭髮一一一一一一一一定唔會再聽幫我剪頭髮個個人既意見呀!! |
|
刊登時間︰2007-04-23 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 91 | »
|