| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 3 月 17 日 星期六  | |
|
去咗沙田 |
今日同班fd去咗沙田踏單車~~
去搭車既時候超多人....
仲要有個fd係架上面同我地揮手=.=....(佢住第2到..so佢自己一個搭車~)
咁之後等咗一陣就有車啦~~
今次架車冇咩人係到^^
咁我地去到沙田就見到個個上車先既fd...
之後就行去租單車個到囉~~
今次租單既錢貴咗好多=.=多咗成20$
但係算啦..嚟到沙田~~冇理由唔玩架..就係咁樣租咗8架單車啦~(好多-0-)
我地就開始係個條單車徑到行啦∼∼
行行下..發覺有3個人唔見咗=.=
原來係因為佢地行得慢...真係好慢...
咁我同其他人米等埋佢地囉...
之後因為佢地實在行得太慢啦..
就冇理佢地...我地行先..等佢地慢慢追返上嚟∼∼
之後就係咁..冇咩特別∼∼
但係到咗最後個段時間...發生咗件好慘既事係我身上><
就係抄車啦..本來今日成日都冇咩點架...我都玩得好安全∼∼
但係到最後都避唔到...
事情係咁既...係個時我地就諗住返去還車啦∼∼
咁就去到個斜坡到啦(之前落斜都冇事架)
咁我個fd落先啦..我就跟你尾∼∼
落落下∼∼我個fd就唔知點解減速啦...咁我就愈嚟愈貼近佢wo..
本來我都有殺車架啦...但都好似冇咩用咁..
咁係個時我又要避開佢架車(因為冇理由撞過去架)
咁我米轉彎囉..點知又有個石級wo=.=
咁我就抄咗車啦T^T
仲擦傷咗隻手...都留咗唔小血
就係咁樣...到最後都要抄返次車先可以走得
|
|
刊登時間︰2007-03-17 08:58 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 3 月 3 日 星期六  | |
|
陸運會完咗囉~~ |
琴日係陸運會既最後一日~~
我地個班拎咗全級分數最多個班^^
都幾好呀!!嚟樣野係我估唔到既事!!
因為我地班得十幾個參加..but估唔到..咁都win咗^^
但係嚟兩日既陸運會就有件事唔係咁開心啦u_u
but都算啦..返正都過咗去啦~~我只係希望我地可以一齊多d時間~~
係琴日陸運會之後..就同班fd一齊囉(本來唔係想同佢地一齊..but..)
咁我地就去咗葵芳啦~~都係行行企企咁..冇咩特別野做~~
咁我地行到去新都會..見到有個願望井之類既野啦...
咁我個fd就拎咗張紙寫咗d野啦..就放落個井到(寫個d都係對佢條仔講個d肉麻野=.=)
本來我都有小小想寫..but一個人寫又好似冇咩意思咁..so冇寫到~~
咁之後我地行咗去個路天廣場到坐..就係咁邊坐邊傾計..... |
|
刊登時間︰2007-03-03 09:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 91 | »
|