有你係我身邊﹏我會好開心﹏我會好好珍惜你
tonylai
暱稱: ╭*love愛love*╮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
考試既一.
星期四~
星期二
今日星期6
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 103
今日人氣: 0
累積人氣: 6239
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天

去咗沙田

今日同班fd去咗沙田踏單車~~

去搭車既時候超多人....

仲要有個fd係架上面同我地揮手=.=....(佢住第2到..so佢自己一個搭車~)

咁之後等咗一陣就有車啦~~

今次架車冇咩人係到^^

咁我地去到沙田就見到個個上車先既fd...

之後就行去租單車個到囉~~

今次租單既錢貴咗好多=.=多咗成20$

但係算啦..嚟到沙田~~冇理由唔玩架..就係咁樣租咗8架單車啦~(好多-0-)

我地就開始係個條單車徑到行啦∼∼

行行下..發覺有3個人唔見咗=.=

原來係因為佢地行得慢...真係好慢...

咁我同其他人米等埋佢地囉...

之後因為佢地實在行得太慢啦..

就冇理佢地...我地行先..等佢地慢慢追返上嚟∼∼

之後就係咁..冇咩特別∼∼

但係到咗最後個段時間...發生咗件好慘既事係我身上><

就係抄車啦..本來今日成日都冇咩點架...我都玩得好安全∼∼

但係到最後都避唔到...

事情係咁既...係個時我地就諗住返去還車啦∼∼

咁就去到個斜坡到啦(之前落斜都冇事架)

咁我個fd落先啦..我就跟你尾∼∼

落落下∼∼我個fd就唔知點解減速啦...咁我就愈嚟愈貼近佢wo..

本來我都有殺車架啦...但都好似冇咩用咁..

咁係個時我又要避開佢架車(因為冇理由撞過去架)

咁我米轉彎囉..點知又有個石級wo=.=

咁我就抄咗車啦T^T

仲擦傷咗隻手...都留咗唔小血

就係咁樣...到最後都要抄返次車先可以走得

 

 

刊登時間︰2007-03-17 08:58 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天

陸運會完咗囉~~

琴日係陸運會既最後一日~~

我地個班拎咗全級分數最多個班^^

都幾好呀!!嚟樣野係我估唔到既事!!

因為我地班得十幾個參加..but估唔到..咁都win咗^^

但係嚟兩日既陸運會就有件事唔係咁開心啦u_u

but都算啦..返正都過咗去啦~~我只係希望我地可以一齊多d時間~~

係琴日陸運會之後..就同班fd一齊囉(本來唔係想同佢地一齊..but..)

咁我地就去咗葵芳啦~~都係行行企企咁..冇咩特別野做~~

咁我地行到去新都會..見到有個願望井之類既野啦...

咁我個fd就拎咗張紙寫咗d野啦..就放落個井到(寫個d都係對佢條仔講個d肉麻野=.=)

本來我都有小小想寫..but一個人寫又好似冇咩意思咁..so冇寫到~~

咁之後我地行咗去個路天廣場到坐..就係咁邊坐邊傾計.....

刊登時間︰2007-03-03 09:31 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]